FAQ

Liput

Tapahtumapaikka on vastuussa lippujen myynnistä. Mitä se tarkoittaa minulle?

Joissakin tapauksissa venue hoitaa lippujen myynnin itse. Kun napsautat "Etsi lippuja", sinut ohjataan heidän verkkosivuilleen viimeistelemään ostos. Tämä tarkoittaa, että saat lippusi suoraan kyseiseltä venue.

Tällaisissa tapauksissa Original Talksilla on rajoitettu tai ei lainkaan pääsyä lippuihisi liittyviin tietoihin, ja kaikki kyselyt tulee osoittaa suoraan venue.

Milloin saan lippuni?

Kun ostat lippuja Original Talksista, saat ne sähköpostitse muutaman minuutin kuluttua ostosta. Jos et ole saanut sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos et vieläkään löydä sähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin mahdollisimman pian. Jos sinulla on Original Talks -tili, voit myös käyttää lippujasi suoraan profiilistasi sekä sovelluksesta. Kun yritys tilaa lippuja laskulla, liput lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen, kun maksu on vastaanotettu.

Kuinka saan lippuni?

Meillä ei ole fyysistä myymälää, ja kaikki liput lähetetään sähköpostitse.

En ole saanut lippujani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos et ole saanut lippujasi, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin. Jos lippujen myynnistä vastaa venue, noudata heidän verkkosivuillaan annettuja ohjeita.

Olen kadottanut lippuni. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos olet kadottanut lippusi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin. Anna tiedot, jotka annoit oston yhteydessä, sillä se auttaa meitä löytämään tilauksesi ja lähettämään liput uudelleen.

Olen ostanut väärät liput. Mitä minun pitäisi tehdä?

Valitettavasti Original Talks ei tarjoa lippujen hyvitystä tai vaihtoa.

Tarvitsenko fyysisen lipun?

Et tarvitse fyysistä lippua. Lipussa on QR-koodi, joka voidaan skannata suoraan puhelimestasi. Voit kuitenkin tulostaa liput ja ottaa ne mukaasi, jos haluat.

Käytin väärää sähköpostiosoitetta oston yhteydessä. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos uskot, että olet syöttänyt väärän sähköpostiosoitteen oston yhteydessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin, ja yritämme ratkaista ongelman.

Ostin liput toiselle henkilölle, mutta nimeni on lipuissa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jokaisessa lipussa on koodi ja ainutlaatuinen lippu-ID, joka skannataan venue sisäänkäynnillä. Koska lippu ei ole sidottu nimeen, voit huoletta ostaa lippuja toisille.

Kuinka valitsen numeroidut paikat?

Valituissa tapahtumissa sinulle annetaan automaattisesti numeroitu paikka mahdollisimman läheltä lavaa valitun osion tai kategorian sisällä. Rivi- ja paikkanumero on merkitty lippuusi QR-koodin alla. Joissakin tapauksissa voit valita haluamasi alueen, mutta et tarkkaa paikkaa. Jos sinulla on erityistarpeita, jotka vaativat tietyn paikan, ota yhteyttä meihin osoitteessa info@originaltalks.fin, ja löydämme sinulle sopivan ratkaisun.

Voinko ostaa lahjakortin?

Kyllä, voit ostaa lahjakortin Original Talksista, jonka löydät sivun yläreunasta.

Olen jo ostanut lipun ja haluan nyt ostaa ylimääräisen saman tapahtuman lipun. Voimmeko istua yhdessä?

Jos olet jo ostanut lipun ja haluat lisätä ylimääräisen lipun, jotta voitte istua yhdessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin, ja teemme parhaamme auttaaksemme sinua.

En voi ostaa lippuja. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos sinulla on ongelmia oston suorittamisessa, tarkista, että tietosi on syötetty oikein. Jos ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@originaltalks.fin.

Tapahtumaillan aikana

Kuinka kauan yksittäinen tapahtuma kestää?

Tapahtumien kesto vaihtelee, mutta useimmat kestävät noin 2,5 tuntia. Arvioitu kesto näkyy, kun valitset "Etsi lippuja", ja se ilmoitetaan myös itse lipussa.

Onko mahdollista tehdä lisäostoja?

Joissakin tapauksissa on mahdollista ostaa ruokailuja ennen tapahtumaa. Jos tämä on mahdollista, se ilmoitetaan lippujen oston yhteydessä.

Voinko ostaa tarjoiluja tapahtuman aikana?

Se riippuu tapahtumapaikasta, millaisia tarjoiluvaihtoehtoja tapahtuman aikana on saatavilla. Suosittelemme siksi ottamaan yhteyttä tapahtumapaikkaan, jossa tapahtumasi pidetään, saadaksesi lisätietoja tästä.

Maksu ja palautus

Onko mahdollista saada lasten-, opiskelija- tai seniorialennusta?

Valitettavasti emme tarjoa alennuksia lapsille, opiskelijoille tai senioreille Original Talksissa.

Voivatko yritykset tai suuremmat ryhmät saada alennusta?

Jos sinulla on yritysprofiili, voit saada alennusta ostaessasi suuremman määrän lippuja. Alennus sovelletaan automaattisesti järjestelmään, kun olet kirjautunut sisään. Lisätietoja tai henkilökohtaista apua varten voit ottaa yhteyttä myyntiedustajaamme Krisitan osoitteessa krja@originaltalks.com

Voinko maksaa laskukohtaisesti 

Jos olet yritysasiakas, voit maksaa laskulla. Jos päätät maksaa laskulla, saat laskun muutaman päivän kuluessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkista roskapostikansiosi, jos et saa laskua. Jos et vieläkään löydä sitä, ota yhteyttä osoitteeseen info@originaltalks.fin.

Huomioithan, että laskutusmaksu on 6 euroa per lasku.

Voinko saada lippuni palautettua?

Valitettavasti emme tarjoa palautuksia Original Talksista ostetuille lipuille.

Esteettömyys

Kuinka ostan pyörätuolipaikan?

Jos tarvitset pyörätuolipaikan, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@originaltalks.fin tai soittaa meille arkisin klo 10:00–14:00. Ilmoita, mihin tapahtumaan haluat osallistua, jotta voimme nopeasti varmistaa sinulle sopivan paikan.

Tarvitsen saattajan tapahtumaan vamman vuoksi. Pitääkö minun ostaa lippu saattajalle?

Jos tarvitset saattajan vamman vuoksi, tilaa vain haluamasi määrä lippuja tapahtumaan. Voimassa olevalla saattajakortilla saattaja pääsee ilmaiseksi Original Talksin järjestämiin tapahtumiin. Kun saat tilausvahvistuksen, saat myös kuusinumeroisen tilausnumeron. Lähetä tämä tilausnumero yhdessä saattajakortin todistuksen kanssa osoitteeseen info@originaltalks.fin, ja palautamme saattajan lipun hinnan. Jos liput myydään suoraan venue kautta, ota suoraan yhteyttä heihin.

Minulla on vamma ja tarvitsen erityisiä järjestelyjä pyörätuolipaikan lisäksi. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos sinulla on vamma, joka vaatii erityisjärjestelyjä, voit aina ottaa yhteyttä meihin osoitteessa info@originaltalks.fin. On hyvä ottaa yhteyttä mahdollisimman aikaisin, jotta voimme parhaalla mahdollisella tavalla vastata tarpeisiisi.

Tili ja kirjautuminen

Minulla on ongelmia kirjautumisessa.

Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa Original Talks -tilillesi, syynä on usein salasanavirhe. Klikkaa kirjautumissivulla olevaa salasanan palautuslinkkiä. Sähköpostiosoite, johon palautuslinkki lähetetään, on antamasi sähköpostiosoite. Noudata sähköpostin ohjeita salasanasi palauttamiseksi ja yritä uudelleen. Jos ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä osoitteeseen info@originaltalks.fin. 

Huomaa, että ostoksen tekeminen ei luo automaattisesti tiliä Original Talks -palveluun.

Henkilökohtaiset tiedot

Kuinka henkilökohtaisia tietojani käsitellään?

Henkilökohtaisia tietojasi käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti, jonka löydät täältä: Tietosuojakäytäntö

FAQ